Tak wygląda jedzenie zamówione za ponad 70 złotych. Ręce opadają, tragedia to mało powiedziane

Autor Mateusz Dolak - 8 Marca 2021
wawainfo.plŹródło: wawainfo.pl

Brakujące produkty, kanapka która nie istnieje w menu, a także spalone i wybrakowane jedzenie - tak wyglądało zamówienie z KFC, które otrzymaliśmy w niedzielę wieczorem. Brak słów to mało powiedziane. Zobaczcie zdjęcia jedzenia, za które zapłaciliśmy ponad 70 złotych.

Zamówienie z KFC

Każdy choć raz w życiu ma ochotę na zjedzenie jakiegoś fast-foodu. Szczególnie w momencie kiedy nie chce się gotować, a do domu przychodzą znajomi. Tak właśnie było w naszym przypadku, kiedy w niedzielę wieczorem pokusiliśmy się o zamówienie z KFC przy ulicy Zwycięzców w Warszawie.

Na stronie internetowej wybraliśmy kanapki, frytki i kurczaki. Zamówienie składało się z kilku pozycji. Kwota do zapłaty: 73,85 zł, kartą przy odbiorze.

Dostawca pojawił się w drzwiach po kilkudziesięciu minutach. Zapłaciliśmy i po chwili przeżyliśmy ogromne zdziwienie.

Wąż dusiciel w Warszawie. Został znaleziony martwy, kilka dni leżał na chodnikuWąż dusiciel w Warszawie. Został znaleziony martwy, kilka dni leżał na chodnikuCzytaj dalej

Spalone jedzenie, pomylone produkty

Zamiast frytek z bekonem i serem - były zwykłe frytki. Zamiast wypasionej kanapki Zinger Grill (opisywanej jako: ze złocistym kurczakiem z sosem majonezowym i solidną porcją zielonej sałaty) dostaliśmy bułkę z zupełnie innym kurczakiem z garstką sałaty.

Podobnie wyglądały longery. Ich wygląd pozostawiamy bez komentarza. Sami zobaczcie zdjęcia.

Zamówienie z KFC

Zamówienie z KFC

Zamówienie z KFC

Zamówienie z KFC

Pozostaje też kwestia spalonego z zewnątrz i surowego w środku Qurrito i 5 hot wingsów - zamiast których dostaliśmy kurczaki przypominające tańsze bitesy.

Reklamacja w KFC

Niestety, nie udało nam się złożyć reklamacji tego samego dnia, ponieważ infolinia została zamknięta tuż po tym jak odebraliśmy jedzenie od dostawcy.

Dopiero w poniedziałek rano pracownicy KFC przyjęli od nas zgłoszenie i poprosili o oczekiwanie na kontakt ze strony lokalu, który przyrządzał danie.

Kilkukrotnie zamawialiśmy jedzenie z tej sieci i nigdy wcześniej nie dostaliśmy pomylonego zamówienia oraz produktów takiej jakości.

Czekamy na Wasze informacje

wawainfo.pl - to portal z informacjami o Warszawie, dodaj nas do ulubionych w przeglądarce. Masz ciekawy temat? Widzisz wypadek, pożar lub korek? - pisz na redakcja@wawainfo.pl lub daj nam znać na facebookowym profilu Wawa Info.

Artykuły polecane przez redakcję WAWA INFO:

źródło: wawainfo.pl
zdjęcie główne: wawainfo.pl

Następny artykułNie przegap i subskrybuj nas na Google News:Obserwuj nas na Google News Google News